"On your journey to your dream, be ready to face oasis and deserts. In both cases, don't stop" - Paulo Coelho


fredag 26 februari 2010

i väntan på...


















goo goo dolls har en ny skiva på kommande. har inte sett skymten av varken låtlista eller texter. men redan bara titeln säger mej att det blir nånting för mej.





















tomas andersson wijs nya skiva har nu i dagarna släppts. jag har hört någon enstaka låt o igår satt jag o läste texterna till hans låtar. ojoj, den mannen kan det här med att skriva. vissa utdrag var verkligen nånting för mej.





















lifehouse nya skiva borde komma ut till försäljning precis när som helst. jag har hört en snabb genomgång av låtarna o en låt fastnade direkt i mej. "It is what it is" - jag tror it is something for me.










griffin house har också han ett nytt album på gång. men hans skiva får vi vänta på ända till 25 maj. men det lär va värt att vänta på. jag skulle bli väldigt förvånad om den skivan helt plötsligt inte sko va nånting för mej.


(skivomslagen hämtade från respektive bands hemsida)

...something for me.

1 kommentar:

  1. ja d e verkligen många nya spännande skivor på kommande just nu... :) Jag borde skaffa en ny skivhylla.. igen.. ;)

    SvaraRadera