"On your journey to your dream, be ready to face oasis and deserts. In both cases, don't stop" - Paulo Coelho


onsdag 5 maj 2010

jag bara kände att jag måste ta och göra något kreativt för att få dessa dagar att gå framåt. dom brukar säga att det inte är bra att låta alla tankar o funderingar lämna att cirkulera i sin egen hjärna... så jag satte dom på väggen istället. kanske kanske stannar dom där. detta blev iaf resultatet:


o jag vet, det är långt ifrån perfekt. orden o bokstäverna e osymmetriska, kantiga o vingliga. men det är just därför som dom passar i mitt hem. dom helt enkelt matchar mej.

6 kommentarer:

  1. Va fint!! snow patrol på väggen - va kan va bättre än d!?! :)

    SvaraRadera
  2. wow!!! hur har du riktigt gjort? klisterbokstäver, svart färg eller nåt annat? hur snyggt som helst iallafall!

    SvaraRadera
  3. eftersom jag inte äger väggar o dörrar skippade jag målarfärg. tanken var att använda typ nå svart kontaktplast, men det fanns inte här hemma just då. så pga bristande tålamod blev det en provisorisk variant med klippa, klistra, tjockare papper o rena rama sinitarra :) kanske prövar jag lite andra metoder oxå nån dag!

    SvaraRadera
  4. Jättefint, skickligt!!!

    SvaraRadera
  5. ja sini, snow patrol kan nåo tem! :)

    SvaraRadera