"On your journey to your dream, be ready to face oasis and deserts. In both cases, don't stop" - Paulo Coelho


torsdag 23 december 2010

FRIDFULL JUL

önskar jag er alla !!

jag har varit riktig dålig på att skicka julkort i år.
därför får ni alla ta del av min julhälsning såhär istället!

min julafton börjar imorgon bitti med jobb, innan jag åker hem hem för att fira jul tillsammans med hela familjeskaran. ni får tro att jag är ironisk om ni vill, men jag tycker faktist det ska bli roligt att jobba imorgon. jag delar gärna lite julafton med mina härligt galna jobbkompisar. men allra roligast blir det nog då wilson o jag far hem o ser vad mamma har på gång på spisen och hur pappa lyckast med granen i år!

VÄNNER,
ta hand om er i vinterkylan
för ni är outbytbara
för mej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar