"On your journey to your dream, be ready to face oasis and deserts. In both cases, don't stop" - Paulo Coelho


lördag 23 januari 2010

jag vaknade nyss uppskärrad o genom svettig av en mardröm. den sortens mardröm som man inte bara snabbt skakar av sej o sen somnar om igen. nej, jag va tvungen att stiga upp o sätta på datorn bara för att få återgå till något normalt igen. så man kan säga att jag av en slump hamnade in på youtubes live sändning: Hope for Haiti now live on youtube - a global benefit for earthquake relief. med rörande musikinslag av många olika artister (bla: wyclef jean, bruce springsteen, sting, alicia keys, dave matthews, justin timberlake, coldplay, bono/the edge/jay z/rihanna), intervjuer, fakta, berättelser, bilder, videoklipp o annan information... inser jag nu snabbt:

jag klarar nog av att drömma en mardröm - jag är ju inte tvungen att leva i en mardröm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar