"On your journey to your dream, be ready to face oasis and deserts. In both cases, don't stop" - Paulo Coelho


måndag 26 april 2010

å så hittar man sej själv på bild
många olika förslag o idéer har jag hört från familj, vänner o bekanta. men hittills har verkligen inget lyckats. men nu kanske! så, till alla ni som genom åren blivit utvalda till att vara mina personliga väckarklockor: ert arbete är kanske snart till ända?! det ni nu bara borde göra är att helt enkelt fixa en stor brödrost åt mej! men gärna med madrass o kudde i om jag får komma med ett litet önskemål! :)

6 kommentarer:

  1. Länge sedan jag identifierade mig så helt och fullt med Gustaf som när jag ser den där bilden. Jag har tänkt skriva blogg om det här någon gång, det faktum att jag är superseg om morgnarna och att jag alltid, alltid alltid är sen om morgnarna oavsett när jag har stigit upp. För det räcker ju inte att vakna och komma ur sängen, det krävs tydligen att man ska tvätta sig, klä på sig och äta frukost också. För att inte tala om att man måste komma hemifrån...

    SvaraRadera
  2. Jasså mina dagar som din personliga väckarklocka e slut?! he va nå naa.. finally!! ;)

    SvaraRadera
  3. hahaha...det var dagens!!! :D

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt!!! Där kom äntligen sanningen fram! :D

    SvaraRadera
  5. ika: oj va underbart att höra att det finns flera med dessa sorters problem! själv kallar jag mej varken morgonseg eller morgontrött, utan: medvetslös! å det e lite problematiskt. vetdu det här blir kanske vårt nästa hese-diskussionstema :)
    sonja: nää inte förrän du fixat hit en brödrost att sova i åt me! obs imoron e jag ledig, vilket betyder att du å e ledig :)
    stigen hem o eva: jamen visst!? jag blev lite smått chockad då jag hittade "mej själv" såhär på bild på nätet. har ingen aning om när, hur o av vem detta foto e taget :)

    SvaraRadera
  6. Hahaa...Jag tycker du ska uppfinna en sån själv, ta patent på den o bli riiik :)))

    SvaraRadera