"On your journey to your dream, be ready to face oasis and deserts. In both cases, don't stop" - Paulo Coelho


tisdag 24 augusti 2010

"Only love, only love can leave such a mark"
- U2

jag hittar inte landningsbanan. jag försöker, men vet inte om jag kommer att lyckas. vet inte ens om jag vill. fredagen va bra, riktit bra. o på lördagen exploderade det fullständigt. magisk kväll där bono o co tycktes ge mer än allt. nånting hände både på scen o i publikhavet, ja t.om i regnet som jag faktiskt varken kan eller vill försöka sätta ord på här. som om en upplevelse, en känsla eller en tanke förminskas ju mer man försöker uttrycka sig om den åt världen... det är bara en tanke jag har burit på en längre tid nu. o fortsättningsvis gör.

Kanske det va så Maria också tänkte en gång: "Maria gömde och begrundade allt detta i sitt hjärta." - Luk 2:19

så denna bloggs framtida vara eller inte vara. vi får se..

1 kommentar:

  1. "the unforgettable fire" går inte att beskrivas i ord. nope.

    SvaraRadera